BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Thursday 7 July 2011

Izyan and MAK


Tgok gmbr tu , Wah ! Thx Izyan ^^ aku ingt kn kau dah lupe pasal aku . Yelah , sejak kebelakangan ni kn kau sombong dgan aku , tau lah dah ade bf baru kn , smpai papa kau ni pon kau lupe .Tapi bile aku bukak blog kau , ade pasal aku . Wah ! Terharu siot aku tgok . Izyan , yg pasal malam tdi aku tak marah pon kau , aku tade kedit nk reply -.- Jgan amik hati yea . Sayang kau and i love you too lah Budak kecik :)


PERBUALAN ANAK DAH MAK ! :D

AMY :Mak , amy tak nk pegi skolah tau . Amy takut nnti kne membebel dgan ckgu

MAK : Jangan nk ngade² ! kau tu dah nk kne buang .Nnti dah besar kau nk keje ape klau dah kne buang ? Dgan sijil spm tade . cube lah paham sikit perasaan mak ni . tahun ni kn kau tahun terakhir kau pegi skolah .Skrg ni pegi siap² lepas tu pegi mkan .

AMY : Alaaa makk , tak nk lah pegi lah ,hmmm !! klau amy pegi confirm nnti amy cabut skolah jgak . serupa amy duduk rumah je main computer .

Beberapa minit kemudian ......

MAK : AMY ! Kau tak siap lagi ! kau nk jdi ape ni ha ! pegi skolah sane .

AMY : mak :( amy tak nk pegi lah ! hmm bole kn bole kn . please :|

MAK : SIGH ( mengeluh ) Lantak kau lah amy , kau dah besar . kau tau yg mne btol dan salah. Mak dah penat membebel kat kau ni .Skrg ni pegi mndi lepas tu mkan . nnti tolong mak kemas rumah

AMY :OKEY ! terima kasih mak :) HURRAY ! hahaha , hari ni tak pegi skolah . nice lah . SAYANG MAK ♥♥ :D


TERIMA KASIH SBB SUDI MEMBACA :)

0 comments: