BLOGGER TEMPLATES AND Blogger Templates »

Tuesday 5 July 2011

Miss someone and tired -.-

I can't forget the times weve shared together. The sadness and the happiness,the failure and success, the simple hugs and those tender kisses. I Dont know when it will gonna happen again, seems like a part of me was gone. I miss all of that, I miss you B.. I miss us.. :|


Hari ni ckgu memang cam sial -.- asik aku je yg kne.I love you lah ckgu , aku tak siap sikit kau pye keje asik nk marah marah and demerit je kn . tau lah aku ni budak baik kn dalam kelas .Tapi kasi lah peluang kat aku , asik nk cepat je . PFtt , klau sikit tape lah jgak kn , ni byak plak tu .Hari jumaat last aku kne siap kn . haih . mampus aku klau camni .pEnat penat-.-. besok standby jelah kne marah + rotan dgan ckgu . APTB ! kbyeee ♥♥


TERIMA KASIH SBB SUDI MEMBACA :)

0 comments: